Monday 23 January 2012

Sedih Lagi

Assalamualaikum 

Aq sedih ary neh . .
Ntah la . .  bnyak sgt perkara sedih yg terjadi kt aq . . 
Aq asa mcm na lari ja dqi suma masalah sedih neh . . .
Tapi aq x maw nnti oqg kata aq penakut . . 
maybe aq x sekuat yg laen . . 
maybe hati aq x ckop tabah . . 
maybe aq x mampu menahan suma bnda neh . .
n semestinya . .
aq x mampu lalui dugaan neh . .
jgn ditnya kenapa . .
sbb aq sniri x dpt jwapan yg pasti ttgnya . .
Aq asa hidop aq da jd mkin kelam kabut . . 
Argghhh . . .
I need someone by my side right now . .
Sapa nak teman aq mlm buta neh ?
huh ! 
jiwa aq kosong . .
n aq x bule concentrate walopon pada satu pekerjaan . . 
n aq asa terseksa sgt . .

Ya Allah , berat sungguh dugaan-Mu padaku . . Aku x berdaya untuk menghadapi-Nya tnpa Kau di sisi . . Aku tahu Kau pasti akn bersamaku . . Ya Rahman , berikan aku kekuatan dan ketabahan untuk mengahdapi cubaan-Mu di dunia ini . . Sesungguhnya aku ini hanya insan yang lemah dan kerdil di sisi-Mu ya Rahim . . . Tenangkanlah jiwa hamba-Mu ini . . Kentalkanlah rohaniku . . Sucikanlah hatiku . .  Lindungilah aku dari bisikan dan godaan syaitan laknatullah . . . Aku bermohon pada-Mu . .  Amin ya rabbal alamin . . .

Aq asa tenang ckiet tulis kt cini . .
Sekurang-kurangnya aq x rasa beban tu dtanggung oleh aq soqg . .
Ukeh la . .
Aq na tido dulu . .  
Nunite . .  wassalam . . .