Monday 5 August 2013

\\Kad Raya Elektronik

Assalamualaikum
salam sejahtera~

WELCOME
ke blog aku. 
Terima kasih daun keladi 
kalu sudi mai singgah lagi~

Haa~ 
hari neh aku nak update pasal kad raya elektronik aku. 
Dari zaman aku edit pakai Pizap.com sampai sekarang pakai photoshop cs5.

First kad raya elektronik aku buat ialah masa aku form 5.
Maklumlaa. time tuu baru nak berjinak-jinak dengan dunia editing bagai neh. 
Nak usha x?

Tak mau? Touching ah~
Aku tau laa hampa suma lagi pandai dari aku bab2 editing neh.
Tapi, izinkanlah aku sebagai budak baru belajar.
Kalau salah tolong tunjukkan. 
Haa. Meh jadi sifu editing kat aku. 

okeh. 
Yang neh first electronic card yang aku buat. 
Dan aku qasa x boleh dikategorikan sebagai berseni pun. 
tapi, ucapan itu yang utama.
Tadaa~

At least nampak laa jugak kata neh electronic card kan~ 

Okeh! 
Yang neh second. 
Kad neh aku buat guna pizap.com jugak.
Cuma nampak ada kematangan ckiet kat situ. 
Haa. 
Gambaq pun aku copycat dari header belog LLM aku tuu. 



Yang aku baru belajar design-design basic. 
Yang complex tu aku sebat kat pizap.com jaa.
Time neh aku baru semester 1 DSS (dip. secretarial science)
First year duk kat perantauan. 
ceitt! perantauan lahh sangat. 
Peqelih ja pun~ kuikuikui. 

Haa~!
Yang neh yang tahun neh punya. 
Hijaunya kak Tonn~~
Haa. amik kau. 


Usha tutor sana. Godek tutor sini~
Akhirnya terhasil lah karya photoshop aku yang simple alam neh. 
Amacam? 
Yang neh yang aku paling puas hati laa~
Ingat nak print then hantaq kat sapa yang aku rasa aku nak hantaq. 
Tapi, tu laa. Design pun lambat. 
Nak print memang x sempat la~ 
Taun depan plak kot. 
weeehhuuuu~ 

Okeh setakat neh saja entry aku malam neh.

Ouhh~ before that. singgah laa kat LLM.
Aku ada update pasal kad raya ckiet.


Kalau ada air di kali 
Mintak sikit nak siram keladi
Kalau ada jodoh lagi
Nanti kita bersua lagi.

Terus baca entries aku. BON VOYAGE. Adioss!