Wednesday 31 July 2013

That Moment

Assalamualaikum~
salam sejahtera!
Hai eberibodi yang tengah usha2 page nii! >lambai tangan<
Oke! Hari neh mendung bertukar cerah.
sebab semalam sapa baca this blog tau laa aku tengah berduka dek dugaan bertimpa-timpa. 
Hari neh macam biasa~ aku FAKE lagi~ 
Aduh. entah bila nak boleh stop this act. 
Mampuih. Boleh hilang aku punya personaliti yang sebenaq. 

Ekceli aku baru balik dari kelas. 
Balik kelas tukar baju, solat Asar terus update ini blog. 
Alang-alang line Kamsis tengah laju. 
Haiishhh~ Ambik kesempatan ea~ haha

aku balik sorang-sorang tadi. 
Tak apa! Aku dah biasa. 
Saya OK saya dah BESAR.

Eh eh sat sat! 
Hampa mesti ingat aku tak dak kawan kan? 
Wooo! Silap tu cek kak oii!
Aku bukan tak dak kawan. 
Aku saja nak balik dulu. Sebab malas nak carry that replica yang besaq anak badak tu p bazar. 
Aku kan kasaq. Tak pasai-pasai ja duk jalan kot bazar tu satgi berlaga dengan orang.
Habih laa lingkup aku punya projek yang penat-penat aku buat tu. 
Aku tau annoying kalau pasai benda neh pun nak cerita kat belog.
Tapi, suka hati aku laa~ 
Belog aku. Kalau tak suka boleh kelik tanda PANGKAH kat side atas kanan tu. 

Kempunan aku nak makan roti john hari neh.
Hurmmm
semuanya disebabkan replica Izzue Izham tu laa. 
Dah la dia buat terlupa nak masuk kelas hari neh. 
Mentang-mentanglaa satu masa saja.
Boleh dia buat lagu tu. 
Aduhh, rindunya Miss Vee.

Okeh, lupa nak cakap.
Aku tengah dengaq qasidah Ya Hanana. 
Tau dak? Kalo x tau bukak Tv Al-Hijrah dekat2 nak azan satgi. 
Ada laa. 
Kalau tak dak TV macam aku neh p la carik kat youtube. 
Seronok qasidah neh. 

Oke done iklan!

Masa aku tengah ralit angkut replica yang berat dia macam seberkas surat khabaq lama,
telefon aku bunyi~ 
Haishh! Jibun tul laa. 
Sapa pulak gedik dail no. aku? 
Haishhh.
dengan susah payahnya aku pun berusaha ambik henfon kat pouch bag beg sandang aku. 
Aduhaii.
Dua kali dah call. 
Aku ambik sambil berjalan sebab malas nak berhenti.
Bila berhenti WASTE TIME. 
Wuhhuuuu~ 

Akhirnya aku berjaya ambik that phone. 
Haa. Nak tau dak sapa call aku? 
Oke. dah2. Aku sendiri pun x tau sapa yang call aku. 
Last-last aku rasa menyesal sebab amik phone tu. 
Bila phone dah ada kat tangan terus dia memperlahankan langkah aku yang sedikit demi sedikit semakin perlahan itu. 
Dengan gaya selamba aku potong sorang lelaki.
Tak perasan plak aku yang lelaki itu >ayat skema<
laki tu abang senior kos aku. 
Aku kenai dia sebab dia masuk kelas aku time shorthand 2.
Dia sorang, aku sorang.
Dup dap dup dap. 
Cuak bebehh! 
Aku segan silu depan dia. hahahahaha
Gediksss LOL~
Haaa. Nak tau dak?
Masa aku cuba melajukan langkah aku tu, kasut aku tercabut. 
Aishhh! Dah macam Cinderella M'sia plak.
Aku tau, abang tu nak gelak kat aku. Sebab time tu that replica pun terjatuh sekali. 
Ha ha ha. 
Aku malu~ Aduh! jatuh saham aku bhaii~ 
Dengan muka tak malu, aku kutip kasut aku yang jauh satu meter ke belakang.
Nak cover malu punya pasal, aku terpaksa kembalikan diri aku yang asal. 
Sopan santun ja aku amik kasut tu. 
Kalau boleh rakam aksi aku time tuu, mesti hampa pun tak percaya tu sebenaqnya aku. 
Lepas aku tak berani tengok muka cik abang tu. 
Tapi, masa aku nak ambik replica aku yang jatuh tuu, aku ada terperasan dia senyum-senyum kat aku.
Aieeee~
Aku malu, dia senyum. Nampak sangat hati dia duk gelak kat aku. 
Tapi, untunglaa time tuu cuma ada aku dengan dia saja.
Kalau ada orang lain time tu memang tobat kena gelak. 
Aduss.

Eh, Tak sedaq plak. 
Dah late laa. Aku nak turun kape>kafe< beli nasik bukak posa.
Huh! Kan best kalau poli provide setiap bilik satu kitchen. 
Tak luas pun tak pa laa. 
Asal boleh masak nasik dengan lauk ka ok lettew. 
Habih duit aku. Dah la aku neh sekali makan, macam melantak 20 hari tak makan uhh. 

see yaa! 
Chow! Adiosa!