Saturday 21 September 2013

Outing Second Time with My Best Friend

Assalamualaikum~
well hallu there world!
Haa,. Cilok ayat Anuar Hadi ckiet huh~

Setelah berminggu aku draft ini entry baru minggu neh aku baru boleh post.
Okay!

Pada 7 haribulan 9 yang lalu. *wah! macam ayat berita sehh~
Tak laa. Aku just nak *jetba ckiet. Haiihh~
Ooh seh! sebelum tu mau tunjuk gambos dulu.

Tak mau tengok?
k, bai. Klik button pangkah. #sulk!


First picture.
Aku, Nabila, Syirah.
Sapa driver? 
Haruslaa aku~
hehe. Power x? Tapi bukan manual.
AUTO ea. Sila faham yang aku sdikit anti dgn keta manual.


Yang version neh ada sorang yang ganjil.
haa. Sapa tu?
Okay tu laa kawan aku merangkap senior aku masa sekolah menegah dulu.
Sunbae-nim laa gitu.
Haha.

Macam mana boleh dia ikut aku?

So, minggu sebelum tu aku ada plan dengan member aku nak p shopping kat Padang Besau.
Pastu tengah duk sembang-sembang dengan dia
Dia habaq kata nak ajak aku hang out.
So, mengelakkan orang ketiga aku ajaklaa dia keluaq sekali dengan member2 aku tu.

Pagi tu sesudah pukul 8 dia hantar mesej habaq kata dia dah naik bas dari SP.
Aku amik keta pukui 9 pastu nak p fetch dia lagi kat pekan Rabu.
seterusnya aku pun berhenti makan sat sebab lapaq okay.
Then you just tell me how do you feel when you even take neither food nor drink as your b/fast?
Lapaq baq hang.
Aku terus jaa order roti canai sekeping dengan ayaq teh o panaih.
Pasaipa x makan awal2?
Ya laa p amik keta dah pukul 9.
Nak setel borang bagai dah makan masa seh.
Pastu tengah otw tuu dy bagitau yang dy dah sampai Pekan Rabu.
Kelam kabut laa kawe.
Kesian kat dia tunggu aku lama gila tera aku nak sampai.

Kalau mu baca neh. Kawe mintak maaf banyak2 nuh.
Kawe harap len kali kita bajet masa biaq betui2.

Haa. Lepas tu kan. Teruih jaa p padang besaq.
Dalam keta tu tak awkward langsung sebab kenyataan si dia tu mudah masuk dengan sapa-sapa saja.
Memang semulajadi kot macam tu. 
Serius aku salute.
Kalau aku, take more than two weeks nak biasakan diri dengan orang yang baru aku kenal.
Sebab aku banyak bersendirian.
So, no wonder laa aku tak ramai kawan yang rapat dengan aku.
Kalau kawan sekadar kenal tu ramai sangat.

Masa kat padang besiaq tu kami separate into 2.
Aku dengan 2 members aku tu jalan asing.
Dia berseorangan jalan asing.

Macam nak putuih urat kaki bila tiga sekawan yang kaki 'cuci mata' jalan sekalian.
Well, aku borong kerepek laa. 
Boleh merepek dengan roomate aku kat bilik. Only two of us.

Lepas penat shopping mata kat situ aku dengan chingus aku terus p melantak dekat kedai makan.
seriusly. Tom yam dia menyengat baq hang.
Tapi, aku kesian kat dia.
Di kala aku dengan chingus aku sedap makan, dia kesesatan mencari kedai makan yang kami duduki. 
Lastly~
Dia x makan.
Bila tanya. Dah kenyang. Kenyang apa benda aku pun tak tau.
hehe.

Dah setel suma aku hantar dia balik kat pekan rabu. 
Ok. Dah sudah.
Then, aku drive balik poli. 
sampai about 8.30 p.m.
Di kala tu dia baru nak naek bas haa.
Kesian kat dia. 
Mai jauh-jauh. Laen kali aku ajak dia pusing aloq staq dah laa. haha.

oke. Bateri lappy aku dah low, so aku chow dulu laa.

Tata! adios amigos~