Friday 5 July 2013

When I Was Your Man

Assalamualaikum

Hai sumer~ wah! bajet betui mak cik soqang neh. 
Macam laa ada orang nak baca post dy. 
Ahh! persetankan suma benda tu~

Semalam sekali lagi aku OTP dengan prince. 
Malam tadi aku bertukar menjadi sedikit kejam. 
Muehehehe.
Nak tau tak apa aku nak buat kat dy?
Tak mau? Ok klik button pangkah naeh. 
Mau? 
Haa neh yang aku suka nak cerita neh. 

Aku paksa dy buat benda yang paling dy tak suka.

MENYANYI!!

Seriesly~
sebenaqnya aku kesian.
Tapi entah apa yang rasuk aku suruh dy nyanyi jugak.
Sampai tarik muka la aku kan. 
oh! FYI. Time nyanyi tu dy bwt vid call dengan aku~
weee~~ 

Aku tau dy akan buat sebab aku yang request. 
Sayang jugak dy kat aku. 
kuikuikui. 

Aku suruh nyanyi lagu simple2 and slow saja. 
Sekali dy sebat nyanyi lagu bruno Mars~

WHEN I WAS YOUR MAN

Tak pernah dengaq?
Biaq benaq~ 
lagu top neh weh! 
xpa. KLIK KAT SINI untuk usha lirik yang aku dah post kat LLM. 

k,bye!